ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту рішення обласної ради

Про передачу в оренду об’єктів спільної власності територіальних громад

сіл, селищ, міст області та про внесення змін до додатку до рішення обласної ради від 29 серпня 2013 року № 803-VI «Про передачу в оренду об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та про внесення змін до додатків до деяких рішень обласної ради щодо передачі в оренду об’єктів спільної  власності територіальних громад сіл, селищ, міст області»”

           

Проект рішення обласної ради „Про передачу в оренду об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та про внесення змін до додатку до рішення обласної ради від 29 серпня 2013 року № 803-VI «Про передачу в оренду об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та про внесення змін до додатків до деяких рішень обласної ради щодо передачі в оренду об’єктів спільної  власності територіальних громад сіл, селищ, міст області»” підготовлено відповідно до Закону України “Про оренду державного та комунального майна”, пункту 19 статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, рішення обласної ради «Про затвердження Положення про порядок передачі в оренду майна, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст області» від 16.06.2011 № 188-VI та інших актів, що регулюють питання управління майном спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.

З метою ефективного використання комунального майна, отримання додаткових надходжень до обласного бюджету, зняття фінансового навантаження по сплаті комунальних послуг з балансоутримувачів, вказаним рішенням планується передати  в оренду об’єкти спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (додаток 1), а саме:

 

на підставі звернення КЗОЗ Харківського обласного центру служби крові (лист від 15.08.2013 № 512) - нежитлові приміщення 1 поверху  загальною площею 3,3 м2 (з урахуванням місць спільного користування площею 0,3 м2), розташовані за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 366, - для розміщення благодійної організації (робоче місце інспектора).

 

На підставі звернення Купянського медичного коледжу ім. Марії Шкарлетової (лист від 03.09.2013 №  1-279) – частину нежитлового приміщення коридору 1 поверху площею 2,0 м2 за адресою: Харківська обл., м. Купянськ, вул. 1 Травня, 26а , літ. «Д», - для розташування торговельного автомату, що відпускає продовольчі товари.

 

На підставі звернення КЗОЗ "КРАСНОГРАДСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ" (лист від 19.09.2013 №  399) – нежитлове приміщення 1 поверху площею 12,7 м2 (без урахування місць спільного користування), за адресою: Харківська обл., м. Красноград, вул. Лермонтова, 43, літ. «А», - для розташування буфету, що не здійснює продажу товарів підакцизної групи, у навчальному закладі.

 

На підставі звернення ХАРКІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВКІНО» (лист від 25.09.2013 № 53) - нежитлові приміщення, розташовані за адресою: м. Харків, пров. Лазьківський, 12:

- 1 поверху загальною площею 61,9 м2 літ. «К-1», - для розташування складу;

- 1 поверху загальною площею 133,8 м2 літ. «К-1», - для розташування складу;

- 1 поверху площею 34,6 м2  літ. «Г-1», - для розташування офісу;

- 1 поверху площею 57,6 м2  літ. «Б-1», - для розташування майстерні з ремонту обладнання;

- 1 поверху площею 76,1 м2   літ. «Г-1», - для розташування складу;

- 1 поверху загальною площею 30,9 м2 (без урахування місць спільного користування) літ. «Г-1» - для розташування друкарської майстерні.

 

           На підставі звернення КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПРОФДЕЗІНФЕКЦІЯ" (лист від 07.10.2013 № 104 (зі змінами)) – частина покрівлі площею 27,0 м2, за адресою: м. Харків, вул. Валер’янівська, 113, літ. «А-4», - для розміщення оператора телекомунікацій, який надає послуги з рухомого (мобільного) зв’язку.

 

Передача в оренду зазначених приміщень надасть можливість розширити та покращити сферу надання послуг населенню.

За даними балансоутримувачів приміщення, зазначені у додатку, на даний час вільні, не використовуються для здійснення статутної діяльності і можуть бути передані в оренду. В наявності претенденти.

 

Крім того, передача в оренду зазначених об’єктів надасть можливість поповнити джерело надходжень до обласного бюджету та балансоутримувачам близько 91 тис. грн. за рік*, в т.ч. до обласного бюджету - близько 58,5 тис. грн. за рік*;

*- суми щодо поповнення джерела надходжень до обласного бюджету та балансоутримувачам вказані на підставі попереднього аналізу аналогів вартості на ринку нерухомості та можуть бути змінені після проведення незалежних оцінок майна.

 

На підставі звернень КЗ КОМПЛЕКСНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ "ХТЗ" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (лист від 30.01.2013 № 45), та КЗ "ШКОЛА ВИЩОЇ СПОРТИВНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ З ЛЕГКОЇ АТЛЕТИКИ" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (лист від 02.01.2013 № 3) вказаним рішенням (додаток 2) планується передати  в оренду КЗ "ШКОЛА ВИЩОЇ СПОРТИВНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ З ЛЕГКОЇ АТЛЕТИКИ" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ  нежитлові приміщення 1 поверху загальною площею 35,99 м2 та 2 поверху загальною площею 244,55 м2 (з урахуванням місць спільного користування площею 24,84 м2), розташовані за адресою: м. Харків, просп. Московський, 246А, літ. «А-2», - для розміщення бюджетної установи, що утримується за рахунок коштів обласного бюджету.

 

Крім того, до обласної ради надійшли звернення директора ОК ВЕП «ДЕРЖПРОМ» від 03.10.2013 № 1161(з доповненнями від 10.10.2013), в яких він повідомляє, що згідно з рішенням обласної ради від 27.10.2011 № 263-VI, 100% плати, отриманої за оренду нерухомого майна, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та обліковується на балансі підприємства в 2012-2013 роках спрямовувались на розрахунковий рахунок ОК ВЕП «ДЕРЖПРОМ». За вказаний період підприємством отримано              1817,2 тис. грн. (підлягали сплаті до обласного бюджету) і використовувались на утримання цього майна, а саме: проведено проектно-вишукувальні роботи на суму 507,2 тис.грн.; капітальний ремонт фасаду, заміна водостічної системи та карнизних зливів, тощо на суму 375,5 тис.грн.; реставрація скульптурної групи головного фасаду на суму 432,3 тис.грн.;  капітальний ремонт вхідної групи, внутрішніх приміщень, мереж каналізації та ін. на суму 502,2 тис.грн. 

На сьогоднішній день стан будівель, обладнання та інженерних комунікацій Будівлі Держпром потребує продовження розпочатих ремонтно – реставраційних робіт, а для цього необхідні значні кошти.

Значне зменшення надходження коштів унеможливить проведення своєчасного ремонту будівель, обладнання та комунікацій підприємства (планується проведення заміни  ліфтів, частковий ремонт покрівлі, 12 санвузлів, здійснити благоустрій прилеглої території – укласти тротуарну плитку, нові сходини біля 5 під’їзду). Тому, ОК ВЕП «ДЕРЖПРОМ» просить сприяти у вирішенні питання звільнення його у 2014–2015 роках від перерахування Орендарями  50% орендної плати до обласного бюджету, при умові спрямування її підприємством на утримання майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, що знаходиться на балансі підприємства.

Прогнозні показники недоотримання обласним бюджетом коштів від передачі в оренду майна, що знаходиться на балансі ОК ВЕП «ДЕРЖПРОМ» складуть близько 2 млн. грн. без урахування індексів інфляції  за вказаний період.

 

Також, до обласної ради надійшли звернення:

-   ОКП ХОР «ЗНАХІДКА» від 30.09.2013 № 110 стосовно винесення на розгляд обласної ради питання щодо спрямування у 2014–2015 роках 100% плати, отриманої за оренду нерухомого майна, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та обліковується на балансі підприємства, - на розрахунковий рахунок вказаного підприємства, за умови використання її на утримання цього майна.

Кошти у сумі 184,9 тис. грн. (від загальної суми 205,8 тис. грн. що підлягали сплаті до обласного бюджету) використані підприємством протягом січня-вересня 2013 року на виготовлення технічної документації, свідоцтв про право власності, охорону об’єктів, страхування майна, судові витрати, оренду приміщень, тощо.

Прогнозні показники недоотримання обласним бюджетом коштів у разі прийняття відповідного рішення складуть 270,5 тис. грн за рік без урахування індексів інфляції.

 

-  ХАРКІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВКІНО" від 09.10.201361 стосовно винесення на розгляд обласної ради питання щодо спрямування 100% плати, отриманої за оренду нерухомого майна, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, перебуває в господарському віданні ХАРКІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВКІНО» - на розрахунковий рахунок вказаного підприємства, за умови використання її на утримання цього майна.

Зазначене звернення обумовлене можливістю покращити фінансовий стан підприємства, так як на утримання майна, що перебуває на балансі підприємства, необхідно коштів близько 130 тис. грн. на рік .

Прогнозні показники недоотримання обласним бюджетом коштів у разі прийняття відповідного рішення складуть 66,1 тис. грн за рік без урахування індексів інфляції.

 

            В  зв’язку зі зверненням, що надійшло до обласної ради ОКСП З ВИКОНАННЯ НОРМ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ (лист від 21.10.2013 № 80) стосовно зняття з розгляду питання передачі в оренду цілісного майнового комплексу структурного підрозділу ОКСП З ВИКОНАННЯ НОРМ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ -  ПОЛІГОН ТВЕРДИХ ПРОМИСЛОВИХ ВІДХОДІВ, розташованого за адресою:  Харківська обл., Лозівський р-н, с. Смирнівка, пропонується внести зміни до додатку «Об’єкти спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, що підлягають передачі в оренду» до рішення обласної ради від 29 серпня 2013 року № 803-VI «Про передачу в оренду об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та про внесення змін до додатків до деяких рішень обласної ради щодо передачі в оренду об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області», вилучивши із зазначеного додатку пункт 4, а саме, вищевказаний структурний підрозділ.

 

 

 

Начальник управління з питань

комунальної власності виконавчого

апарату обласної ради                                                                                  А. Поливаний