ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови обласної ради

від 02 липня 2021 року № 138

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про виконавчий апарат Харківської обласної ради

 

1. Виконавчий апарат Харківської обласної ради (далі – апарат) забезпечує здійснення Харківською обласною радою (далі – рада)  повноважень, наданих їй Конституцією України, законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про статус депутатів місцевих рад", "Про доступ до публічної інформації" та іншими законами.

 

2. Апарат здійснює організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності ради, її органів, депутатів ради, сприяє здійсненню радою взаємодії і зв’язків з Верховною Радою України, Офісом Президента України, Кабінетом Міністрів України, територіальними громадами, місцевими органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування, депутатами ради, а також асоціаціями органів місцевого самоврядування.

 

3. У своїй діяльності апарат керується Конституцією України, законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про статус депутатів місцевих рад", "Про доступ до публічної інформації", "Про запобігання корупції", Європейською Хартією місцевого самоврядування, постановами Верховної Ради України, указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями обласної ради та її органів, розпорядженнями та дорученнями голови ради, Регламентом ради VIII скликання (далі – Регламент ради) та цим Положенням.

 

4. Діяльність апарату здійснюється на підставі плану роботи обласної ради на відповідний рік, щотижневих планів основних заходів обласної ради та її виконавчого апарату.

 

5. Апарат утворюється радою. Його структура і чисельність, витрати на утримання встановлюються радою за поданням голови ради.

 

6. Структурними підрозділами апарату є управління, у складі яких відділи.

До складу апарату ради входять:

керівництво апарату ради:        

                        - голова обласної ради;     

                        - перший заступник голови обласної ради;

                        - заступники голови обласної ради;

                        - керуючий справами апарату обласної ради;

                        - заступник керуючого справами апарату обласної ради;

управління з питань діяльності виконавчого апарату та роботи з персоналом виконавчого апарату обласної ради:    

                        - відділ патронатної служби;

                        - відділ по роботі з громадськістю та ЗМІ;

                        - відділ по роботі із зверненнями громадян;

                        - відділ кадрової роботи та нагород;

управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради:

                        - відділ з питань депутатської діяльності, роботи постійних комісій та фракцій;

                        - відділ документообігу та контролю;

                        - організаційний відділ;

                        - відділ аналітичної роботи та моніторингу виконання регіональних програм;

управління з питань територіального і місцевого розвитку та міжнародних зв’язків виконавчого апарату обласної ради:

                        - відділ з моніторингу реформ та впровадження міжнародної технічної допомоги;

                        - відділ розвитку територіальних громад, інвестицій та проєктного менеджменту;

                        - відділ міжнародних зв’язків та презентаційної роботи;

                        - відділ взаємодії з органами місцевого самоврядування та розвитку територій;

управління бухгалтерського обліку, фінансів та господарської діяльності виконавчого апарату обласної ради:

                        - відділ бухгалтерського обліку та фінансів;

                        - відділ державних закупівель;

                        - відділ матеріально-технічного забезпечення;

                        - відділ програмно-комп’ютерного забезпечення;

управління з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради:

відділ управління об’єктами спільної власності;

відділ по роботі з керівниками суб’єктів спільної власності, обліку майна та майнових відносин;

- відділ аналізу роботи суб’єктів спільної власності;

управління правового забезпечення діяльності ради виконавчого апарату обласної ради:

- відділ правового представництва;

- відділ правових експертиз;

- відділ з питань запобігання та виявлення корупції;

- відділ з питань природокористування та земельних відносин.

 

Структурні підрозділи апарату та їхні посадові особи у своїй діяльності керуються Регламентом ради, положеннями про структурні підрозділи, затвердженими розпорядженням голови ради,  посадовими інструкціями та даним Положенням про виконавчий апарат Харківської обласної ради (далі – Положення).

 

7.  Апарат у сфері організаційного, документального забезпечення діяльності ради:

-          опрацьовує документи, що надходять до ради та її апарату, готує  до них аналітичні, довідкові та інші матеріали;

-          здійснює контроль за виконанням рішень ради, розпоряджень голови ради, а також інших службових документів, забезпечує документообіг, готує аналітичні, довідкові та інші матеріали з  питань, віднесених до відання ради;

-          забезпечує планування роботи ради та апарату відповідно до Регламенту ради;

-          забезпечує  організацію діяльності постійних комісій ради та організаційно-інформаційну й консультативно-методичну допомогу в процесі розробки та розгляду проєктів рішень ради, їхньому оформленні;

-          забезпечує підготовку та проведення сесій ради (засідання постійних комісій та пленарні засідання), засідань президії (у разі її створення);

-          веде облік та узагальнює пропозиції і зауваження, висловлені при обговоренні проєктів рішень на сесіях ради, а також пропозицій і зауважень  до проєктів рішень, які опубліковані для обговорення;

-          готує матеріали щодо питань адміністративно-територіального устрою області в межах, визначених законодавством;

-          забезпечує роботу з розгляду депутатських звернень, запитів та запитань;

-          забезпечує підготовку і проведення радою та її керівництвом нарад, зустрічей, прес-конференцій, інших заходів;

-          здійснює зв’язок з органами місцевого самоврядування усіх рівнів, збирає та узагальнює для керівництва ради та депутатів інформацію стосовно основних заходів, що проводяться у територіальних громадах і районах області;

-          забезпечує оформлення і розсилання документів ради та її органів відповідно до Інструкції з діловодства в раді, забезпечує опублікування офіційних матеріалів та інформацій про діяльність ради;

-          забезпечує підготовку до видання документів  ради;

-          веде облік, організовує роботу щодо зберігання документів ради, її органів, здійснює комплектування архіву, підготовку документів та архівних справ для передачі їх в установленому порядку на постійне зберігання;

-          забезпечує відповідно до законодавства роботу з документами, які містять інформацію з обмеженим доступом;

- готує документи (рішення, розпорядження, інші документи ради, листи тощо) для офіційного оприлюднення та зберігання;

-          сприяє реалізації заходів обласних програм, виконавцем яких є рада в межах повноважень;

-          здійснює облік та моніторинг виконання обласних програм, затверджених рішеннями ради.

 

8.  Апарат у сфері правового забезпечення діяльності ради:

- організовує правову роботу, спрямовану на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства України, інших нормативних актів радою, апаратом ради та його посадовими особами під час здійснення покладених на них повноважень, завдань та посадових обов’язків;

- забезпечує проведення правової експертизи проєктів розпоряджень голови ради, проєктів рішень ради;

- здійснює проведення договірної роботи, перевірку відповідності чинному законодавству України проєктів договорів (угод, контрактів), що укладаються від імені ради;

- забезпечує здійснення правового представництва інтересів ради у судах, органах державної влади, правоохоронних, контролюючих органах;

забезпечує організацію претензійної та позовної роботи в апараті в інтересах ради, здійснює контроль за її проведенням;

- забезпечує реалізацію радою наданих законом повноважень у сфері раціонального використання, відтворення й охорони природних ресурсів (надр, поверхневих та підземних вод, лісів, тваринного й рослинного світу), використання та охорони земель;

- забезпечує надання громадянам безоплатної правової допомоги з питань, що віднесені до повноважень ради;

- забезпечує функціонування системи внутрішнього контролю в апараті ради, проводить перевірки з окремих питань діяльності об’єктів контролю на підставі розпоряджень чи доручень голови ради.

 

 

9. Апарат у сфері запобігання корупції:

- забезпечує розроблення, організацію та контроль за проведенням заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням та правопорушенням, пов’язаним із корупцією;

- забезпечує організацію роботи з оцінки корупційних ризиків у діяльності ради та її апарату, підготовку заходів щодо їхнього усунення, внесення голові ради відповідних пропозицій;

- здійснює надання працівникам апарату ради та депутатам ради методичної та консультаційної допомоги з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції;

- забезпечує вжиття заходів із виявлення конфлікту інтересів, сприяє його врегулюванню, інформує голову ради та Національне агентство про виявлення конфлікту інтересів та заходи, вжиті для його врегулювання;

- здійснює перевірку факту подання суб’єктами декларування декларацій та повідомляє Національне агентство про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій у визначеному відповідно законодавством порядку;

- здійснює контроль за дотриманням антикорупційного законодавства, зокрема розгляд повідомлень про порушення вимог законодавства, у тому числі  юридичними особами, засновником яких є рада;

- забезпечує захист працівників, які повідомили про порушення вимог законодавства про запобігання корупції, від застосування негативних заходів впливу відповідно до законодавства щодо захисту викривачів;

- забезпечує інформування голови ради, Національного агентства, інших спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції про факти порушення законодавства у сфері запобігання і протидії корупції.

 

10Апарат у сфері інформаційного забезпечення, а також з питань роботи з громадськістю та засобами масової інформації:

- організовує інформаційне та аналітичне забезпечення діяльності ради, її органів, депутатів, зокрема висвітлення діяльності ради у засобах масової інформації та на офіційному сайті ради, видає окремі друковані матеріали, оприлюднює акти та документи ради;

- забезпечує організацію виступів, прес-конференцій, інтерв’ю у засобах масової інформації керівництва ради, голів постійних комісій, депутатів, готує відповідні матеріали для цих заходів;

- забезпечує аналіз публікацій, теле- і радіопередач та готує відповідні інформаційні матеріали для керівництва ради;

- забезпечує інформаційну відкритість ради;

- забезпечує своєчасне оприлюднення результатів діяльності, рішень ради, розпоряджень голови ради.

 

11. Апарат у сфері кадрового забезпечення діяльності ради, її органів, депутатів:

- забезпечує роботу щодо кадрового обслуговування працівників апарату, дотримання норм Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про статус депутатів місцевих рад", інших законів України, постанов Верховної Ради України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, рекомендацій Національного агентства України з питань державної служби;

            - забезпечує підготовку матеріалів для нагородження осіб відзнаками, заснованими радою;

            - забезпечує підготовку матеріалів для нагородження осіб відзнаками органів влади вищого рівня;

- забезпечує процес навчання, стажування, підвищення кваліфікації посадових осіб органів місцевого самоврядування;

- забезпечує документальне оформлення проходження служби в апараті ради відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- забезпечує контроль за дотриманням Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та інших актів законодавства з питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування;

            - забезпечує проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад в апараті ради, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування;

            - забезпечує здійснення обліку військовозобов'язаних і призовників, бронювання військовозобов'язаних у виконавчому апараті обласної ради.

 

            12.  Апарат у сфері роботи зі зверненнями громадян та запитами на інформацію:

- забезпечує розгляд звернень громадян та електронних петицій відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Регламенту ради, Порядку розгляду електронних петицій, адресованих раді;

- забезпечує особистий прийом громадян, розгляд їхніх пропозицій, заяв і скарг, що надходять до ради, її органів та депутатів, вивчає та узагальнює питання, які порушуються громадянами у зверненнях, вносить пропозиції щодо  вирішення проблемних питань;

            - забезпечує реалізацію Закону України «Про доступ до публічної інформації», зокрема щодо:

 підготовки інформаційних матеріалів, які відповідно до норм Закону України «Про доступ до публічної інформації» віднесені до публічної інформації;

 розгляду запитів на інформацію та відпрацювання питань, пов’язаних із запитами на інформацію, яка відповідно до норм Закону України «Про доступ до публічної інформації» віднесена до публічної інформації;

 оприлюднення та оновлення відкритих даних радою на офіційному вебсайті ради та на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних.

 

13.  Апарат у сфері управління майном, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області:

- здійснює облік майна, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, договорів оренди єдиних  майнових комплексів, нерухомого та індивідуально визначеного майна;

- забезпечує в установленому радою порядку підготовку необхідних документів на приватизацію та передачу в оренду єдиних майнових комплексів підприємств, їхніх структурних підрозділів і нерухомого майна спільної власності територіальних громад області згідно із затвердженим радою переліком;

- забезпечує укладання договорів купівлі-продажу, оренди, концесійних договорів, договорів застави, управління згідно із затвердженим радою переліком в установленому радою порядку;

- забезпечує підготовку документів щодо передачі майна іншим суб’єктам права власності та прийняття майна у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст області;

- забезпечує підготовку необхідних документів щодо надання дозволів підприємствам, установам, організаціям на передачу в оренду структурних підрозділів підприємств (філій, цехів, дільниць) і нерухомого майна та індивідуально визначеного майна;

- здійснює організаційні заходи (в межах компетенції), пов’язані із проведенням аукціонів на право оренди, відчуження (продажу) майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, а також з відбору суб’єктів оціночної діяльності; організує створення конкурсних комісій з цих питань у випадках, визначених законодавством;

- здійснює організаційні заходи щодо створення комісій для проведення інвентаризації, оцінки майна, що передається в оренду або підлягає відчуженню (продажу);

- забезпечує укладання договорів з підприємствами, установами та організаціями про закріплення за ними майна на праві господарського відання та оперативного управління;

- забезпечує організаційні заходи щодо контролю за ефективністю використання та збереження майна спільної власності територіальних громад  сіл, селищ, міст області;

- забезпечує підготовку необхідних документів щодо надання радою дозволів на списання майна з балансів комунальних підприємств, закладів, бюджетних установ, передачу з балансу на баланс основних фондів підприємств, закладів, установ, організацій, а також майна, переданого в оренду, готує проєкти рішень ради з цих питань;

- забезпечує надходження бухгалтерської звітності для підготовки щоквартальної аналітичної інформації раді щодо ефективності використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та фінансово-господарської діяльності підприємств, закладів,  установ;

- здійснює прогнозні розрахунки надходжень коштів до обласного бюджету від використання майна, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області;

-     проводить роботу щодо укладання контрактів з керівниками підприємств, закладів, установ.

 

14.  Апарат у сфері територіального і місцевого розвитку  та міжнародних  зв’язків:

- взаємодіє та надає організаційну, інформаційну та методичну допомогу територіальним громадам, місцевим органам виконавчої влади, органам та посадовим особам місцевого самоврядування в сфері соціально-економічного розвитку громад та реформування місцевого самоврядування;

- здійснює моніторинг та підготовку відповідних аналітичних та інформаційно-довідкових матеріалів з питань розвитку громад, реалізації державної та регіональної політики у питаннях розвитку територій, децентралізації влади;

- вивчає, узагальнює та розповсюджує  місцевий, регіональний та міжнародний досвід кращих практик місцевого самоврядування та самоврядних структур;

- сприяє розвитку місцевих громад шляхом надання інформаційної та методичної допомоги стосовно залучення додаткових фінансових ресурсів, не заборонених чинним законодавством України, розробки та впровадження програм та проєктів, спрямованих на розвиток і посилення спроможності територіальних громад;

- забезпечує участь ради у підготовці проєктних пропозицій для залучення міжнародних грантів та інших ресурсів міжнародних інституцій,  не заборонених чинним законодавством;

сприяє розвитку співробітництва з міжнародними організаціями, в питаннях залучення та використання проєктів (програм) міжнародної технічної допомоги;

забезпечує проведення конкурсів, започаткованих радою, та участь у конкурсах, що проводяться всеукраїнськими, регіональними та міжнародними фондами;

- організовує взаємодію ради з дипломатичними установами, акредитованими в Україні, офіційними представництвами іноземних держав, розташованими на території України та області;

- вживає заходів для організаційного забезпечення участі керівництва ради у міжнародних заходах, які проводяться в області та інших регіонах України;

- організовує прийоми в раді делегацій, політичних діячів та дипломатичних представників іноземних держав, представників міжнародних організацій;

- вивчає, узагальнює і поширює досвід роботи органів місцевого самоврядування та надає консультативну, методичну і практичну допомогу сільським, селищним, міським, районним радам в межах компетенції;

- здійснює інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності ради у частині міжнародного, міжрегіонального, транскордонного співробітництва області.

15. Апарат у сфері забезпечення бухгалтерського обліку, фінансів та господарської діяльності ради:

-          здійснює бухгалтерський облік фінансово-господарської діяльності апарату ради;

-          здійснює, в межах своєї компетенції, контроль за виконанням актів законодавства України з питань бухгалтерського обліку;

-          вживає заходів по забезпеченню належного обліку майна, що належить раді, встановлення  належного контролю  за своєчасним  відображенням операцій по списанню  використаних матеріалів, обладнання тощо;

- організовує роботу щодо підготовки укладання договорів на закупівлю товарів, робіт та послуг з метою забезпечення діяльності апарату ради,
 а також організовує візування проєктів договорів відповідно до встановленого порядку;

- організовує здійснення публічних закупівель у порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі»;

- вживає організаційних заходів щодо належного матеріально-технічного забезпечення  ради, її посадових осіб;

-       організовує забезпечення виготовлення печаток, штампів, бланків службових посвідчень для депутатів ради, їхніх помічників, працівників апарату ради, значків для депутатів ради;

-       координує діяльність структурних підрозділів апарату ради щодо створення, ведення та використання інформаційних ресурсів у межах інформаційно-телекомунікаційної системи ради (далі – ІТС);

-       організовує проведення комплексу заходів щодо участі у реалізації державної інформаційної політики у сфері створення, використання та оновлення державних інформаційних ресурсів та у сфері технічного захисту інформації в ІТС,

-       забезпечує технічну підтримку проведення пленарних засідань сесій ради, нарад, семінарів, перевірку та контроль за роботою системи голосування «Надія», системи звукового підсилення, здійснення запису стенограми пленарних засідань сесій ради;

-        здійснює контроль за обслуговуванням серверного обладнання, збереженням серверного, мережевого устаткування, проведенням інвентаризації наявних програмних і технічних засобів, готує технічне завдання на їхню закупівлю, технічне обслуговування та ремонт;

-          забезпечує вжиття заходів щодо вирішення питань з охорони праці та протипожежного захисту у виконавчому апараті обласної ради.

 

16. Апарат має право:

-          одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів обласної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, закладів, організацій та установ інформацію, документи та інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики безоплатно – статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

            - залучати фахівців структурних підрозділів обласної державної адміністрації, спеціалістів, науковців, експертів (з дозволу їхнього керівництва або за їхньою згодою) для вивчення і розгляду питань, що належать до  компетенції апарату;

-         вносити на розгляд керівництва ради проєкти розпоряджень, планів, заходів, доповідні записки та інформації з питань, що віднесені до компетенції апарату;

-          одержувати від розробників проєктів рішень, розпоряджень та виконавців інших документів з кадрових питань, з питань, пов’язаних із використанням бюджетних коштів та майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, додаткову інформацію та матеріали для здійснення їхнього аналізу та візування проєктів;

-          одержувати від виконавців та співвиконавців заходів обласних програм календарний план проведення відповідних заходів (із зазначенням назви заходу, виконавців, співвиконавців, орієнтовного терміну проведення та обсягів фінансування у розрізі предметів закупівель необхідних товарів, робіт, послуг тощо) та щоквартальну інформацію щодо стану виконання цих заходів;

-          скликати в установленому порядку наради з питань, що віднесені до компетенції апарату;

-           вносити голові ради пропозиції щодо вдосконалення роботи апарату.

17. Виконавчий апарат ради очолює за посадою голова ради.

18. Працівники апарату ради призначаються та звільняються з посад розпорядженням голови ради відповідно до законодавства про працю та Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування".

 

19. Штатний розпис апарату затверджується в установленому порядку головою ради.

20. Голова обласної ради:

- здійснює загальне керівництво апаратом ради;

- забезпечує дотримання законності в процесі діяльності апарату;

- видає  в межах своєї компетенції розпорядження та доручення, контролює їхнє виконанням;

- затверджує Положення про виконавчий апарат  ради, положення про його структурні підрозділи та посадові інструкції працівників апарату;

- забезпечує взаємодію ради з Верховною Радою України, Офісом Президента України, Кабінетом Міністрів України, іншими державними органами та громадськими організаціями;

- представляє раду в державних установах, органах місцевого самоврядування, громадських організаціях та асоціаціях;

- виконує інші повноваження, передбачені Законом України
«Про місцеве самоврядування в Україні», Регламентом ради, цим Положенням;

 

21. Перший заступник та заступники голови ради здійснюють повноваження відповідно до Розподілу обов’язків між першим заступником голови обласної ради та заступниками голови обласної ради, затвердженого розпорядженням голови ради від 30 квітня 2021 року № 99.

22. Керуючий справами апарату:

- здійснює безпосереднє керівництво апаратом;

- координує роботу структурних підрозділів апарату з питань забезпечення діяльності апарату;

- забезпечує виконання організаційно-правових, матеріально-технічних заходів, що вживаються з метою сприяння діяльності ради, постійних комісій, тимчасових контрольних комісій ради;

- забезпечує виконання покладених на апарат  завдань;

- забезпечує роботу щодо навчання депутатів ради,  голів постійних комісій, керівників органів місцевого самоврядування, періодично здійснює аналіз цієї роботи;

- здійснює загальну кадрову політику в апараті, забезпечує формування кадрового резерву, організацію навчання та підвищення кваліфікації працівників апарату, проведення стажування кадрів;

-  сприяє своєчасному опрацюванню документів, що надходять до ради, на засіданнях постійних комісій, пленарних засіданнях ради;

- забезпечує здійснення контролю за виконанням рішень ради, розпоряджень голови ради, висновків і рекомендацій постійних комісій, окремих доручень голови ради;

- забезпечує підготовку та проведення пленарних засідань ради, засідань Ради керівників депутатських фракцій (у разі її створення) та президії ради (у разі її створення);

узгоджує та візує проєкти рішень ради, розпоряджень голови ради та інших документів, підписує додатки до розпоряджень голови ради та рішень ради, забезпечує їхню якісну підготовку і розгляд;

- організовує надання інформаційно-методичної допомоги в роботі органам місцевого самоврядування області;

- сприяє у забезпеченні взаємодії ради з політичними партіями, рухами, трудовими колективами, громадськими організаціями, об’єднаннями громадян;

- сприяє, у межах законодавства, у проведенні виборів народних депутатів України, місцевих виборів, референдумів;

- бере участь у здійсненні заходів щодо запобігання і протидії корупції у випадках, передбачених чинним законодавством;

- скликає в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;

- дає у межах своєї компетенції доручення, організує і контролює їхнє виконання;

- за дорученням голови представляє апарат у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, об’єднаннями громадян, добровільними об`єднаннями органів місцевого самоврядування;

- здійснює інші повноваження у межах своєї компетенції, визначені рішеннями ради, розпорядженнями та дорученнями голови ради.

23. Керуючий справами апарату має заступника. Заступник керуючого справами апарату здійснює повноваження відповідно до посадової інструкції, затвердженої головою ради.

24. Начальники управлінь, відділів  керують діяльністю управлінь, відділів і несуть персональну відповідальність за виконання покладених на них завдань

25. Посадові особи апарату ради у своїй роботі керуються положеннями про структурні підрозділи, посадовими  інструкціями, правилами внутрішнього трудового розпорядку  та цим положенням.

26. Працівникам апарату ради видаються посвідчення встановленого зразка.

 

 

Керуючий справами  виконавчого

апарату обласної ради                                                                    Оксана МАЛИШЕВА